Första LO:n




Jag har gjort min första LO! Hobbyhuset firar sin 4-årsdag, genom att under fyra veckor ha en tävling där man varje vecka ska scrappa på ett tema. Denna veckan är temat Pop/Rock, och jag valde att göra en LO med en bild på min syster inspirerad av låten Teenage Superstar av Kim-Lian som är med på soundtracket till Hipp Hipp Hora.
Har använt svart skimrande cardstock, silverfärgad cardstock, designpapper, öljetter och brads från Panduro Hobby.
Titeln är utstansad med QK metro alfabet, aven de taggiga cirklarna är QK.
Kedjan har jag gjort med grejor som vi hade liggande i pärlhörnan här hemma.
Jag tog ett tomt notpapper från mina notgömmor och ritade dit lite fjärdedelar och åttondelar för att framhäva det musikaliska temat lite mer. (Noterna har ingenting med låten att göra eftersom jag inte kände för att sitta och planka när jag gjorde LO:n)

Jag måste säga att jag är rätt nöjd eftersom jag inte gjort någon LO tidigare. Nu är det bara att hoppas på att domarna också gillar den! ;)

Glad Påsk!
Anna

Kommentarer
Postat av: Helén

Vilken härlig LO! Den där kedjan med alla dekorationer var riktigt läcker :)

2009-04-10 @ 12:36:35
URL: http://h-scrapbookingmyway.blogspot.com
Postat av: mia

Läcker LO med rocktema. Gillar också kedjan och ett snyggt foto har du användt!



Kram Mia

2009-04-13 @ 10:05:02
URL: http://miatsblogspot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0