Glitter & Glamour

Dags för deltävling 2 i Hobbyhusets poängjakt, på temat glitter och glamour. Jag kom genast att tänka på bilderna från min studentbal förra året som jag inte har kommit till skott att göra något med. Förklaringen till det är att jag inte har gjort några LO's före Pop/Rock-temat förra veckan. Detta blir alltså min andra LO någonsin!



Såhär blev resultatet! Jag är rätt nöjd faktiskt ;) All text är handskriven, och rubriken är embossad, liksom ordet "Meny" på den ena tagen. (Den vita rutan är inte så sne som den ser ut på bilden). Blommorna kommer från YouDo, banden och stämpeln som finns med flera gånger är inköpta på JP Hobby i Malmö.

Här följer lite detaljbilder:

 
Förtydligande av text:

När: 17 maj 2008
Var: Hotell Hilton i Malmö
Hur: Med god mat, fina kläder, fantastiskt sällskap och mycket dans!



På den ena tagen har jag en bild på den fantastiska håruppsättningen som min granne gjorde på mig till balen.



Och den andra gjorde jag som en liten meny med bilder på maten som vi bjöds på. Mycket gott!



Jag gjorde en liten "yearbook" som jag har knutit fast i punchinellan. Innuti har jag satt foton på dem som jag umgicks mest med under gymnasietiden (av dem som var med på balen). Jag visar inte dem bilderna eftersom jag inte har kollat att det är ok med dem som är med, och för att det skulle bli så väldigt många bilder i så fall.


Det var det hela den här gången. Hoppas att ni gillar den! :)

Ha en mysig fredagskväll!

Anna



Kommentarer
Postat av: Angelica

Hejhej! Och tack för din påhälsningen i bloggen!



Jättefina bidrag du lämnat till HH's poängjakt! Det är ju helt fantastiskt att du bara är på din andra LO och att de blir så vackra och fina! Kul att få kika in här! Sååå snygg håruppsättning och skitsnygga bilder från balen!



På återseende!

Kram / Angelica



Dina kort är ju också otroligt fina!

2009-04-18 @ 17:47:01
URL: http://scrappgalen.blogspot.com/
Postat av: Helén

En bal är ju verkligen glamourös! Gillar verkligen hur du satt mindre foton på tagsen!

2009-04-20 @ 09:32:07
URL: http://h-scrapbookingmyway.blogspot.com
Postat av: Anonym

2009-04-20 @ 18:52:14
Postat av: Li@n

Jättesmart idé att sätta småkort på tagsen för att dokumentera hela händelsen! (är ju själv väääldigt försjust i småkort ;)



Jättefin LO...nu ska jag forstätta kika runt härinne hos dig.

kram Lian

2009-04-20 @ 18:55:11
URL: http://www.kexholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0