Hobbyhuset deltävling #3

I deltävling 3 hos Hobbyhuset ska man scrappa på temat Kärlek/Romantik. Jag valde att ta fasta på kärlek, och göra en LO med en bild på min syster och familjens hund Max. Bilden tillhör mina favoriter så jag tänkte att jag kunde ta tillfället i akt. Valde att använda titeln "A different kind of love" eftersom det här nog inte är det man först tänker när man hör "kärlek och romantik".
 


Bokstäverna är utstansade med Quickutz Metro-alfabet i Cuttlebugen. Blommorna är också QK.



Dekorationer är en bristvara bland mina scrappgrejor eftersom jag ofta tycker att det är ganska dyrt. Detta, och att jag gärna ville ha med något annorlunda på LO:n, fick mig att göra en fjäril av pärlor och tunn ståltråd som jag satte fast. Jag tycker själv att det blev rätt bra ;)

Så, detta är alltså mitt bidrag till tävlingen. Hoppas att man kanske kan få något extra poäng den här gången, förutom de poängen man får för att man deltar ;)

Nu ska jag ut och njuta av sommarvärmen!

Kram,
Anna


Kommentarer
Postat av: Lian

Men vad jobbig du är ;o) jag älskar ju fjärilar och så har du en som ja, jag har aldrig sett något liknande! Suck Var har du kommit över den?? vill ha



Utmärkt alster att visa att kärlek visst kan vara mellan matte o hund! (Eller annat med för den delen!!) Perfekt rubrik har du ju hittat dessutom (kommer genast att tänka på en gammal låt av hm.. Eartha Kit (?) Caroline W*nånting gjorde den får några år sedan i en talangtävling på TV.



Hursomhelst..en jättenfin LO!

Kram Lian

2009-04-26 @ 17:11:48
URL: http://www.kexholm.blogspot.com
Postat av: Lian

Men vänta lite nu...du har gjort fjärilen SJÄLV?!!! Nu blev det ju bara ännuvärre ;o) Hur vacker som helst!!!



kram kram

L

2009-04-26 @ 17:13:52
URL: http://www.kexholm.blogspot.com
Postat av: Angelica

Sååå fint! Och visst är det kärlek mellan hund och matte! (Ska själv få en hund snart - så jag är lite jävig, är själv tokkär i vår valp!) ler



Fjärilen var ju helt fantastisk! Okej att jag sett små krokodiler av sådana pärlor - men en fjäril? Och så vacker! Smart att göra egna dekos - ibland tycker jag nästan det är roligare än själva LO'n...



Ha de så gott!

Kram / Angelica

2009-04-27 @ 07:55:35
URL: http://scrappgalen.blogspot.com/
Postat av: Helén

Den är jättefin! Och fjärilen är ju hur läcker som helst!! Vilket jobb du har lagt ner!!

2009-04-27 @ 09:49:52
URL: http://h-scrapbookingmyway.blogspot.com
Postat av: Vera

Håller med föregående talare! Du skulle nog satsa på en kurs där du lär ut hur man gör de underbart söta fjärliarna!! Om inte annat en datorförlagd kurs (vi är nog måste som fullkomligt dreglar över fjärilarna!!)



Ha en bra kväll!/ Vera

2009-05-07 @ 23:03:55
URL: http://vera-med-flera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0