Några nya kort

Här kommer lite kort som jag har gjort den senaste tiden.



Här har jag maskat ihop två stämplar från hÄnglar & stÄnglars senasta klubbpaket. Texten är även denna gång QK metroalfabet. Tyvärr kommer jag inte ihåg vart designpappret kommer ifrån.



Ett till kort med stämpel från hÄnglar & stÄnglar. Designpappret är inköpt på Panduro Hobby. På cirkeln har jag tagit massor med stickles.



Stämpel från hÄnglar och stÄnglar igen. Designpapper från Panduro Hobby.



Ytterligare ett kort med stämpel från hÄnglar och stÄnglar. Designpapper även här från Panduro Hobby. Kortet hade små dalar runt ovalen som jag fyllde i med stickles.

Alla motiv är färglaggda med Promarkers.

Kommentarer
Postat av: Daniela/Neliz

Tack så mycket för din kommentar :)

javisst är det kul att ge bort små askar. Om man köper något till någon så ör det ju så mycjet personligare att göra sin egna lilla förpackning än att låda expediten slå in det åt en. :)



Hoppas du får en fin dag!

Kram, Daniela/Neliz på scraplyckan.

2009-04-16 @ 13:57:40
URL: http://neliz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0