Smyckeparty och Malmötur

God morgon!

Var beredd på att de skulle ringa från jobb i morse, men det gjorde de inte så det blir nog en tur till Malmö idag istället. Johan fyller år den 7:e och Fia konfirmeras den 9:e, så det behövs väl en och annan present. Dessutom kanske jag kan passa på att gå bort till JP Hobby en sväng och kika lite. Ikväll blir det nog grill hos kusinerna i Dalby, och därefter film hos min kära vän Malin.

Igår hade vi smyckeparty här hemma. Kom inte så mycket folk, men det gick bra ändå! Egentligen hade jag väl helst sett att det kom lite fler, men det var ändå rätt lagom på något vis. Lite konstigt kändes det eftersom Fias kompisar kom med sina mammor, och en av de andra inbjudna kom med en kompis, så jag hade aldrig träffat de flesta av dem som var här. Jag ställde fram en liten låda med hemmagjorda kort, bara för att se om jag kunde få något sålt, och visst kunde jag det! Sålde för drygt 100 kr, så jag var överlycklig över att ha sålt mina första kort! ;)

Nu ska jag göra mig klar för en liten busstur. Kommer jag iväg i tid, och hem i tid, kanske jag hinner sätta igång med Hobbyhusets sista utmaningar också. Jag kommer ju inte kunna vinna längre, men jag bestämde innan att jag skulle delta i alla deltävlingar, så det ska jag satsa på! Dessutom är där ju extra utlottningar också ;)

Ha en mysig dag, och njut av att vi får en extra dags helg nu! ;)

Kramar,
Anna


Kommentarer
Postat av: Li@n

Men vá roligt att du fått några kort sålda! Det är ju ett litet bevis på att andra uppskattar det du gör!

Ojdå är fjärilen redan färdig, här går det undan, ska se till att ordna med adressen (o du med)



Ha en härlig valborg! Själva ska vi fira sonen som fyller 15 o som också konfirmeras om några veckor så här kör vi kalas ett bra tag framöver ;)



MÅ så gott

kram

Lian

2009-04-30 @ 14:40:30
URL: http://www.kexholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0