Födelsedagskort

Jag är inte speciellt flitig med att uppdatera här, men när jag gick igenom kameran hittade jag några kort som jag gjort, och tänkte därför passa på att lägga ut två födelsedagskort som jag har gett bort nu.



Detta kortet gav vi till mormor när hon fyllde år.
Stämpeln är från Magnolia (och håller egentligen ett hjärta i handen, men det försvann ^^), målad med Promarkers.
Bokstäverna har jag fått, och vet därför inte varifrån de kommer.



Här är ett kort som jag gjorde när en kompis till familjen fyllde 50.
Stämpeln är från Panduro Hobby, ett passande motiv då mottagaren är kock. Också denna är målad med Promarkers.
Bokstäverna och siffrorna är likadana som på det lila kortet. Bården är utklippt från papper från Panduro Hobby.
Halvpärlorna i hörnet är från Scraplyckan.

Bilderna är inte de bästa, och tanken är att jag ska försöka scanna bilder i fortsättningen, men eftersom jag inte längre har dessa kort i min ägo får kamerabilderna duga!

Trevlig helg!
Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0