En lift till

Hejsan hoppsan!

Tänkte bara passa på att visa upp min senaste lift till liftkedjan hos Scraplyckan, så här innan middag och höjdhoppsfinal.

Denna gången liftade jag ett kort  av Essmo. Valde att ta fasta på upplägget, och eftersom jag hade likadana papper som hon använt i bakgrunden var jag ju tvungen att använda det också ;) Även rosa och minirosor är sådant som kommer igen i min tolkning.



Stämpel från hÄnglar, färglagd med Promarkers, papper från Inkido, cardstock embossat i cuttlebugen, blombuket med hemmagjorda hattpinnar, blingstenar och en massa chalk :)

Förresten... Jag behöver fortfarande tre personer till PIF:en! Är det verkligen ingen som vill vara med?  :)

Ha det fint! :)
Kram Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0