Glömde ju PIF:en

Hej igen :)

Jag har ju gått med i en PIF, som jag glömde att blogga om...

Angelica hade denna på sin blogg, och jag tyckte att det kunde vara kul att hänga på :)




Det står:

"Pif handlar om att ge men också att få!

Jag kommer skicka en handgjord gåva till de tre första som kommenterar detta inlägg.
Det får vara vilken gåva somhelst så länge den är handgjord och man har 365 dagar på sig f.r.o.m. att blogginlägget skapades.

När man kommenterar detta inlägg lovar man också att ta PIF med sig till sin egen blogg och erbjuda samma sak!

Är det någon som vill vara med på detta?"

Tycker ni att detta verkar kul och vill ha en handgjord liten gåva av mig? Skriv då PIF - ja tack! i en kommentar under detta inlägg. De tre första som gör detta får vara med och ska då alltså erbjuda samma sak på sin blogg.

Häng på nu! Ni har ju faktiskt 365 dagar på er :D

Ha det gott!
Kram Anna





Kommentarer
Postat av: Angelica

Vilka läckra kort du gjort! pekar neråt Både det med distresser, den roliga "låd-vikningen" och plånboken (den kan du ju dema om på träffen? ler)



Förstår chocken med din farmor, hur väntat det än är så är det alltid lika jobbigt.



Btw - vad kul att du ville anta Piffen - behöver en till (fattar inte varför det ska vara så svårt för folk att delta?? ler)



Ha de gott tjejen!

Kram / Angelica

2009-08-16 @ 16:12:31
URL: http://scrappgalen.blogspot.com/
Postat av: Helén

Ville bara kika in och tacka för din fina kommentar på min blogg, det värmer! :)

2009-08-17 @ 12:59:00
URL: http://h-scrapbookingmyway.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0