KAOS!! :D

Ni kan aldrig gissa vad som låg i min brevlåda idag!! (Eller, har ni läst rubriken så vet ni nog redan...) Jag har fått en KAOS! Av snälla, söta, underbara ANGELICA :) Har suttit i flera veckors tid och beundrat de fina KAOSerna hon har gjort och så idag låg där ett fint dekorerat kuvert i orange... Ett sånt där som jag har sett bild på i hennes blogg. Försökte att öppna det så försiktigt jag kunde och där i låg ett fantastiskt fint kort! Om möjligt, ännu finare i verkligheten än vad det ser ut på bild, och med supersöta ord på baksidan.... Jag blev så glad att jag missade att jag hade fått ett paket som jag akut behövde för att fixa presenter eftersom Fia ska på fest imorgon ;)

Nu får bilderna tala för sig själva tycker jag :)



Lila och grönt, samma färger som jag har på mitt rum och mina absoluta favoritfärger! Och inslag av rosa som kommer som en stark tvåa :) Dessutom var detta ett av korten som jag fastnade mest för när jag kikade på vad hon hade hittat på!
 
 

Och så de fina fina orden på baksidan! Ja, man blir allt lite (läs mycket) rörd!! :)

Så här skriver Yoli, som är uppfinnaren till det här med KAOSer:

KAOS
(Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje)

En levande logga som sänds till någon man uppskattar.
Men istället för att ha den digitalt, så skapar man riktiga scrapverk och skickar dessa vidare.
Den som får, ska i sin tur skicka vidare egengjorda KAOS-awards till dem de uppskattar.
Awarden heter ju som sagt KAOS oavsett vem som gjort dem.
Å på dessa ska ens egen stil, eller spcialiteter finnas med.
 

 Varje KAOS-award innehåller:

  • Titel: KAOS - Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje
  • Skaparens eget namn
  • Storlek: 10×15cm 

    Sedan ska man ju givetvis fota/scanna awarden och blogga om den också.
    På så vis blir ju awarden ett digitalt minne, men också något man kan fysiskt spara och titta på.
    I bloggen utser man också nästkommande TRE KAOS-vinnare.
    Kanske skriva en liten förklaring om varför dessa fått awarden, eller bara lämna länk till dem.



Nu ska jag filosofera lite över vilka tre som ska få vars en KAOS av mig. Har nog redan bestämt mig för två, men den tredje får jag tänka lite till på :) Kanske får fundera lite på det över en promenad till första bästa livsmedelsaffär så att jag kan köpa mig en liten påse fredagsgodis ;)

Återkommer lite senare under dagen, för jag har en tredje lift att visa upp :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh vad bra att den kom fram! Sorry att du inte hann hämta ut paketet - hoppas det ordnar sig ändå! ;-)

Vartenda ord som står skrivet där är sant! Sådetså!



Superfina kort du visar upp i de nedanstående inläggen, känner att jag knappt haft tid att kika in till bloggisarna.. Är bara så trött och lite småirriterad - antar att det beror på dieten. Men det går iaf och jag har klarat det i fem dagar nu!



Hoppas allt är bra med dig, glöm inte att det är bra för själen att få scrappa och ha tankarna på annat håll!



Ha de bäst snäckan!

Kram / Angelica

2009-08-22 @ 01:24:20
URL: http://scrappgalen.blogspot.com/
Postat av: Ingela

Jättefin KAOS du fått och orden om dig är ju bara så fina, ta åt dig allt du kan för det är du värd!



Grattis!



Ingela/Astra

2009-08-22 @ 15:34:18
URL: http://scrappeliscrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0