Ni får vänta lite till....

Hejsan!

Idag fick jag hem ett gäng metallstansar som jag snubblade över på Ebay förra veckan. Hade lite olika tags hemma att prova dem på, och det blrv himla snyggt! Vi hade slut på band att hänga dem i, så jag väntar med att visa upp mina halsband tills de är helt klara. Fick också hem lite Penny Black-stämplar som jag köpt av Tiggy på Svensk Scrapbookings forum. Sååå söta. Tänkte köpa en, men så råkade jag slänga en blick på dem andra, så jag tog alla hon hade ute ;)

Har fortsatt lite med mitt scrapflyt och gjort klart korten till en ATC-swap på Svensk Scrapbooking. Dem väntar jag också med att visa upp eftersom jag vill att mottagarna ska hinna få dem först. Lite svårt tyckte jag att det var att få ihop det på så liten yta, men jag blev nog ändå ganska nöjd till slut. Imorgon ska jag försöka hitta bra kuvert och frimärken så att jag kan skicka iväg dem.

Tänkte försöka ta en liten tur till Malmö imorgon. Näst sista gången som JP Hobby har öppet och så kan man ju passa på att ta en liten sväng på Malmö Festivalen. Jag var inte där alls förra året eftersom jag var på Gran Canaria då, men annars försöker jag ta mig in varje år, mest för att det ska vara så.

Som jag sa så började ju scrapflytet igår, så jag tänkte visa upp lite kort som jag har gjort, men så blir det inte! Såg nu när jag skulle lägga in dem att färgerna har blivit jättekonstiga... Så ni får allt vänta lite till innan ni får se dem ;) Det var inte riktigt meningen.....

Nu när jag ändå har er uppmärksamhet en liten stund vill jag uppmana er att anmäla er till PIF:en två inlägg ner! Jag behöver få ihop tre personer och hittills är det ingen som har anmält sig! Jag lovar att jag ska försöka få ihop något riktigt fint, och att ni inte ska behöva vänta ett helt år innan ni får dem ;)

Nu bär det tillbaka ut till scraphörnan. Har hakat på liftkedjan på Scraplyckans forum en andra gång (första verket får ni se imorgon hoppas jag), och jobbar nu med att lifta ett alster av Essmo. Jag har kommit så långt att jag har färglagt stämpelmotiven som jag ska använda... Finfina Penny Black, kan jag i alla fall avslöja :)

Ha det fint!
Kram Anna


Kommentarer
Postat av: Veronica

Oh vad mycket fint det fanns är hos dig, det blir svårt att välja vad jag ska lifta till scraplyckans liftkedja.. jag blir inspireras av det mesta :-)

Hoppas du har en fin dag /Veronica

2009-08-19 @ 11:53:42
URL: http://scrapparvonikis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0