Nu blir det bilder....

Halli Hallå!

Nu blir det bilder i massor. Jag har varit med i Scraplyckans CC i helgen och tänkte nu att jag skulle visa upp mina bidrag. Eftersom det har blivit mycket verkstad nu så har jag inte känt att jag har hunnit blogga under tiden, men nu när jag är klar tar jag allt på en gång ;)

#1 - Skapa med LYKKA



L - Lampworkpärla
Y - YouDo-blommor
K - Kakservett
K - Karen-Marie Klip (mönsterpapper)
A - Akrylfärg

#2 - Färgutmaning (rosa+brunt)



#3 - Skissutmaning (Kort)



#4 - Måste ha med utmaning (kakservett, nyckel, öljetter, band)



#5 - Teknikutmaning (embossa med två olika färger)



#6 - Liftutmaning (från Scraplyckans blogg)



#7 - Skissutmaning med twist (ha med något rosa, bling och spets)



#8 - Julutmaning (Julkort som inte är kvadratiskt eller rektangulärt)



#9 - Skapa med maskin



#10 - Teknikutmaning Monochromatisk



Och så till de två utmaningarna för oss som köpt CC-kitet

#1 - Valfritt alster med enbart material från kitet



#2 - Skissutmaning med enbart material från kitet




Utöver dessa har jag ju gjort de fem liftarna som jag visat tidigare. Har jag inte varit duktig? ;) Känner att jag har varit riktigt kreativ de senaste dagarna... Är förståss mer nöjd med vissa än med andra, men så är det ju alltid.

Nu håller jag tummarna för att något av alla dessa bidrag ska ge mig ett litet pris ;) Helt lottlös kommer jag i alla fall inte att bli. Jag har nämligen vunnit en sänka skepp-liknande tävling som DT-Astra höll i på egen hand. Så hon ska skicka ett litet pris till mig :D Men jag hoppas ju såklart ändå på alla andra tävlingar också.

Denna veckan räknar jag inte med att hinna med speciellt mycket av varken skapande eller bloggande. Skolan börjar imorgon och jag går även onsdag och torsdag den här veckan. På tisdag har jag körlektion, vilket ska bli kul eftersom det gick så bra sist. Så är det degs för begravning på fredag. Jag tror att vi alla här hemma längtar till lördag så att vi har det avklarat. Pappa och jag är riktigt nöjda med att det är fotboll på lördag så att vi får något annat att tänka på. Vi engagerar ju oss rätt mycket när det gäller landslagsfotboll båda två ;) Ingen kickar fotboll som han, Zlatan jag säger Zlatan! ;)

Har gått med i lite swappar på Svensk Scrapbooking också. Dels en MHV nu i september, vilket ska bli himla kul! Jag har beställt grejor till min hemliga vän så att jag klarar lite drygt den där 50-lappen man ska handla för och har en annan grej på gång som jag ska fixa. Tror nog att det kommer att bli bra. Den andra swappen jag har gått med i är en årsswap med färgtema, vilket också ska bli himla roligt. Jag hann först att anmäla mig (efter LoWi som håller i swappen) och norpade åt min juli som är lila! September blir vitt, så nu ska jag se till att fixa lite grejor till henne också.

Hoppas att ATC-swapen kommer i veckan också. Sista dag för inskick är imorgon, så om alla skickar i tid kan det gå ;) Är sååå nyfiken på att få se vad alla andra har hittat på...

Det var allt jag hade att bjuda på idag, men det blev ju en del i alla fall.

Ha det gott!
Kram Anna


Kommentarer
Postat av: Erica

Vad är att skapa i monochromantiskt???

2009-12-10 @ 22:53:13
URL: http://ericasscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0