Julkort

God kväll!

Jag måste erkänna att jag är ganska trött idag. Var på 20-årsfest igår, utklädd till Kenny Starfighter eftersom temat på festen var Hjältar och Bovar. Himla roligt var det! :)

Idag var det dansuppvisning på Burlöv Center och det var så skoj att få se vad Fia har varit iväg och tränat på varje vecka denhär terminen. De var så duktiga så! Efter dansuppvisningen åkte vi upp till Skånes norra delar (eller Norrland som morfar kallar det) för att fira min morbror som fyller år imorgon. Riktigt god mat och kul efterrätt bjöds det på där.

Imorgon ska jag träffa en kompis och intervjua henne för att använda i min essä som ska lämnas in på fredag. Känns verkligen som att en sten lättat från mitt hjärta nu när jag fått inbokat en intervju. Nu ska jag bara förbereda lite frågor så att jag kommer igång imorgon. Jag har inte velat göra det tidigare eftersom jag inte har vetat vem jag ska intervjua. Jag kommer ju inte ställa samma frågor till henne som poet som jag hade ställt till en journalist eller författare till exempel.

Tänkte passa på att visa upp ett julkort som jag gjorde häromkvällen.



Ny stämpel från Magnolia, färglagd med promarkers och dekorerad med lite stickles och 3D-lack. Mönsterpappret kommer från Inkido (älskar deras julpapper från i år!) Halvcirkeln har jag klippt ut i akvarellpapper som jag sedan mistat med Peeled paint distress och perfect pearl. Lite swirlar stämplade med vitage photo fick också vara med. Kanten på halvcirkeln är sedan ruggad och chalkad. Brun spets inköpt på Stoff och Stil sitter fast med små hjärtbrads från YouDo. Lite bling passade bra i ett av de övre hörnen. 3D-lackade AdornIt-bokstäver fick framföra budskapet. Denna gång på engelska eftersom det såg så tomt ut om jag bara skrev God Jul.



En liten närbild på Edwin får avsluta inlägget för idag!

Ha det fint!
Kram anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0