Äntligen!



Mina Promarkers kom idag! Köpte dem hos Scraplyckan, bra pris och snabb leverans! Har testat dem lite idag och är supernöjd. Det är lagom lätt och blir riktigt snyggt, sen kan man ju lära sig lite fler tekniker också så blir det ännu roligare!



Ett första försök. Det  var inte helt lätt att hålla sig innanför linjerna eftersom färgen flyter ut en del. Men övning ger färdighet, så jag är helt övertygad om att det blir lättare snart!



"Gör något i stil med det rosa, fast i grönt" - Mamma ville ha ett kort till en kompis som fyller år, så jag passade på att göra ett till henne när jag ändå lekte med mina nya pennor. Samma stämpel som på det rosa kortet jag lagt in tidigare (eftersom pappret jag köpte till promarkerpennorna är lite skörare än det jag använde till den rosa råkade jag ta sönder glorian, men det blev rätt okej ändå ;P). Mamma hade inte bestämt sig för vad hon ville att det skulle stå i tagen så det får hon skriva dit själv. Designpappret är också det från Panduro.


Ska jobba imorgon igen, så nu är det läggdags...

Ha det najs!
Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0