Promarkers

Jag köpte tuschpennor på Panduro för någon vecka sedan, men jag var inte speciellt nöjd med dem. Till detaljer fungerar de jättebra, men när man ska måla lite större ytor blir det för randigt. Sen tycker jag att det är jättetråkigt med vanliga färgpennor, så nu har jag beställt Promarkers. Vad jag har förstått så är det favoriterna för de flesta "pysslarna", så jag kunde inte låta bli att skicka efter några stycken. Nu går jag bara och väntar på att de ska komma med posten så att jag själv kan få bilda mig en uppfattning. Jag betalade dem nu ikväll, så förhoppningsvis hinner jag få dem innan helgen.

Nu ska jag äntligen gå och lägga mig och få ett par timmars välförtjänt sömn!

Puss & Kram
Anna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0