Välkommen till min nya blogg!

Hejsan hoppsan!

Här har jag tänkt att jag ska dela med mig av vardagliga och högtidliga händelser, visa upp en del av mina olika kreationer och uttrycka åsikter, tankar och funderingar, men vad det faktiskt blir får framtiden utvisa!

Idag har jag jobbat på bra! Hjälper till nu när mammas jobb ska flytta från ett ställe till ett annat. Det har varit mycket packa och ännu mer slänga. Vi var inte hemma förrän vid 20.00, men då hade vi i och för sig hunnit med en runda på City Gross också. Känns som att jag kommer att sova gott i natt!

Nu ska jag försöka få in en invigande bild på någon av mina kreationer innan jag går och lägger mig. Ska bli spännande att se vad jag hittar på datorn.

Puss och hej!

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0