Tjihooo!! :D

Ja, nu är jag så glad att jag vet inte var jag ska ta vägen! Jag gjorde ju några bidrag till CC:n på Svensk Scrapbooking och idag såg jag att jag vann det utlottade priset på Yolis kortskiss! Så nu har jag hoppat och skuttat runt här hemma. Det är ju min första vinst! :D

Bara för det visar jag kortet igen!





Klassfesten igår var suuupermysig! Det var så himla roligt att träffa så många igen. Vi tittade på en massa galma foton och en film som vår lärare spelade in i femman med vårt julspel, klassresan och lite annat kul. Jag hoppas verkligen att vi kan göra om det igen, om inte allt för lång tid ;)


Ja, det blir inte mer än så här nu. Var bara tvungen att berätta om CC:n för jag tyckte att det var så himla roligt ;)

Ha det gott!
Kram Anna

Kommentarer
Postat av: AnkaPanka

Whao! Grattis till vinsten...Det är du väl värd. Kortet är alldeles alldeles underbart!!!

2009-07-05 @ 18:00:10
Postat av: Angelica

Grattis tjejen! Kul att knipa hem en av vinsterna - ska bli kul att se vad det är för något!



Underbart halsband du fick av Lian! Så himla vackert!



Hoppas allt är bra med dig!

Ha de bäst!

Kram / Angelica

2009-07-08 @ 10:04:29
URL: http://scrappgalen.blogspot.com/
Postat av: Angelica

Hej igen!



Tack så hjärtligt för det fina Grattiskortet! Supergulligt av dig! Blev så glad då jag tittade i lådan idag, helt sjukt vad jag fått vackra grattiskort!

Tack igen tjejen, du är ju guld värd!

Kram / Angelica

2009-07-08 @ 22:25:46
URL: http://scrappgalen.blogspot.com/
Postat av: Li@n

Såklart du ska vara stolt när du vunnit GRATTIS! Kortet är jättefint, så milt o finstämt i färg o form, blir sugen på att själv skaffa mig en kantstans.



Må så gott

kram kram

Lian

2009-07-17 @ 09:46:52
URL: http://www.kexholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0