Deltävling #4 - Sommar och Sol

God eftermiddag!

Dags för sista deltävlingen i Hobbyhusets poängjakt. Denna veckan är temat sommar och sol. Egentligen hade jag tänkt göra en LO med bilder från Skånes Djurpark, men det blev inte så. Jag hittade en jätterolig kortvikning som jag ville göra något med istället. Jag har ju gjort LO's i alla andra tävlingar, så nu tyckte jag att det var dags att göra ett kort.



Här har vi det stängda kortet. Stämpeln, från hÄnglar och stÄnglar, är färglagd med Tombow. Blommorna är från YouDo. CS i vitt och två olika gröna nyanser. I blommorna och på knapparna i skor och klänning på stämpeln har jag droppat lite 3D-lack.

Drar man i organzabandet kommer kortet att dras ut både ovanifrån och underifrån och se ut så här:  




Hoppas att ni gillar kortet!

Nu ska jag ta tag i den sista deltävlingen "Jag är...", vilket kommer att bli en LO. Den kommer att dyka upp här på bloggen senare idag eller imorgon beroende på hur lång tid det tar för mig att komma igång och bli klar.

Kram,
Anna


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vilket sött och soligt kort! Jättefin färgläggning!



Skånes djurpark ja.. det var längesen jag var där med barnen. Dock var de två minsta där med dagis förra veckan - en stor succé (mest för matsäcken... det var nog det roligaste på hela utflykten...) ler



Hoppas annars att allt är bra med dig och att du haft en bra valborg och en skön helg!



Du har lite grejer att hämta i min blogg!



Kramkram / Angelica

2009-05-02 @ 17:15:20
URL: http://scrappgalen.blogspot.com/
Postat av: Helén

Nämen, vilken rolig vikning! Hur funkar det??? Kortet är jättegulligt, så fin färgkombination. Verkligen snyggt färglagt!

2009-05-02 @ 19:29:56
URL: http://h-scrapbookingmyway.blogspot.com
Postat av: Li@n

Men WOW vilket kort, jag vet precis vad jag ska knycka o använda den idén till några som ska gratuleras nu de närmaste dagarna!

Älskar ju grönt! (Fast det visste du ju redan)



Kram kram

Lian

2009-05-03 @ 00:38:24
URL: http://www.kexholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0