Malmötur, Big Ben och återträff

God kväll!

Idag tog jag en tur till Malmö igen. Känns som att jag är där varje vecka nu. Lillebror Johan fyller år imorgon och Fia hade inte köpt någon present, så jag tänkte att eftersom jag inte hade något bättre för mig kunde jag ju handla åt henne. Dessutom gav det ju mig chansen att gå en runda på JP Hobby. Köpte lite grejor till cuttlebugen, en massa papper och lite annat smått och gott.

När jag kom tillbaka från Malmö och Fia kom hem från skolan satte vi igång och jobbade på hennes skolarbete. De skulle bygga en känd byggnad, med skalor och allt! Vi gjorde Big Ben, nästan en meter högt! Ska visa bilder på det sen, men det är så mörk nu så bilderna blir inte så bra. Får ta dem imorgon innan hon tar med det till skolan.

Jag fick ett jättekul mail idag! En gammal klasskamrat från låg- och mellanstadiet tycker att vi ska samla ihop vår gamla klass och våra lärare för en återträff. Vi har hittat plats (vår trädgård), så nu ska vi bara bestämma ett datum som passar så många som möjligt. Tänk att vi är så gamla att det är dags för återträff! Sen väljer vi kanske inget logiskt jubilem, men vad spelar det för roll om man får träffa och umgås med kul folk? ;)

Nu ska jag gå och packa in Johans present till imorgon. Det blir lite roligare då ;)

God natt!
Kramar,
Anna


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad mysigt det låter! Det är ju aldrig fel med en tur inom JP! ;-)

Ska bli kul att få se BigBen - 1 meter?? Majj gadd vad häftigt!



Ha de så gott!

Kram / Angelica

2009-05-07 @ 22:21:36
URL: http://scrappgalen.blogspot.com/
Postat av: Lian

Hoppas allt är bra med dig, sitter här med mina (öh dina) fjärilar och funderar hur jag ska använda dem som bäst, sätta en nål bakom o ha dem som brosch, eller i mitt lilla avkopplingsrum där de kan glittra i fönstret o synas både utifrån o inifrån.



Har jobbat så knasigt att jag knappt är hemma mer än när jag sover (men på söndag är jag ledig) och då tänkte jag ta itu med att skicka något till dig som tack för dina fina fjärilar...men VAD...har du något särskilt önskemål... nåt du gillar speciellt???

Kram kram

Lian

2009-05-13 @ 22:08:14
URL: http://www.kexholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0