Scraplagrets Sommarutmaning

Detta kortet gjorde jag till Scraplagrets utmaning där man skulle inspireras av Svensk sommar. Har visat det här i bloggen tidigare, men hade glömt vilken sida det var som hade utmaningen. Nu i sista minuten hittade jag tillbaka dit via en annan sida och tänkte att jag skulle ta och bidra med den i alla fall.

Som jag sa sist jag la ut den är det ett sådant kort som dras ut uppifrån och nerifrån, precis som kortet till en av deltävlingarna i Hobbyhusets poängjakt. Tyvärr har jag ingen bra bild på den utdragna versionen och det är för mörkt för att det ska bli bra nu...

Ett bidrag blev det i alla fall, så får vi hoppas att det går bra ;)



Kommentarer
Postat av: bebben...

oki.. mm.. de hade riktigt fina grejor... så jag kunde liksom inte motstå... dock är det ju ganska många i varje paket... så jag tänkte lägga upp lite på tradera sen.. är ju typ 50-100 st i varje paket... =)



tack.. vad gullig du är.. är ju alltid kul att få trevliga kommentarer..

2009-06-01 @ 19:56:04
URL: http://roolz.blogg.se/
Postat av: Yoli Design

hej hej så kul att du lämnade ett litet spår...

alltid kul att veta vilka som tassar runt!! :D hihi



Supersött kort... du färglägger verkligen jättebra!! :D Så levande och fint...



kraaaaaaaam

2009-06-02 @ 11:46:56
URL: http://yolis.blogg.se/
Postat av: Yoli Design

och ps...

du röstade på bidrag 10, men det finns inget bidrag 10... menade 9??



Kraaaaaaam

2009-06-02 @ 12:25:48
URL: http://yolis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0