Scrapmara

Hej!

Tänkte att jag skulle bjuda på lite alster från vårt scrapmara i lördags. Fick inte gjort så mycket som jag hade önskat, men vi hade det mysigt i alla fall! :)



Här är ett enkelt kort med en vikning som jag inte testat innan. Stämpeln är från Bildmålarnas, färglagd med Tombow. Papper från Junkitz



Här har vi ett kort med min favoritvikning just nu. Den där kortet dras ut uppifrån och nerifrån, som jag har visat här tidigare. Stämpel från hÄnglar och stÄnglar, färglagd med Tombow. Spetsen hittade jag i sylådorna här hemma och jordgubbarna är utskrivna på fotopapper.



Sista kortet jag visar idag. En enkel Z-vikning med rundade hörn. Designpapper från Basicgrey. Blommor och brad från YouDo.



Imorgon åker jag, mamma, Fia, farmor och Max till vår stuga och stannar till lördag. Pappa kommer imorgon eller på fredag beroende på om han behöver jobba på fredag eller inte. Ska bli så skönt att komma upp "på riktigt". Senast var det ju bara över dagen för att öppna, men nu blir det övernattningar och lite mer tid! Fia tar med sin nya kamera, så nu blir det promenader och fotografering för vår del. Hoppas bara att vädret håller i sig. Själv tycker jag att det är helt ok att ha det som vi har haf det de senaste dagarna. Fint väder på dagen, och oväder på natten. Max blev i och för sig jätterädd för åskan i natt, men det hade han nog blivit på dagen också...

Nu ska jag ta tag i att tömma diskmaskinen och göra mig en sallad till lunch. Därefter ska jag fortsätta att tömma på rummet. Är snart bara scrapgrejorna kvar, eftersom det är det jag skjuter upp hela tiden. Det blir ju inte så naturligt att sätta sig och skapa om allt är nerpackat i flyttkartonger. Men, ska rummet kunna göras om så är det så det får bli!

Ha en mysig långhelg nu!

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jättefina och läckra kort! Det översta var så snyggt med allt det randiga och rosa - stämpelmotiver är också ursött!

Jättefin färgläggning på hÄnglaflickan!

Kortet med z-vikningen är riktigt sommrigt, stilrent och elegant!



Ha en trevlig helg!

Kram / Angelica

2009-05-22 @ 16:00:58
URL: http://scrappgalen.blogspot.com/
Postat av: AnkaPanka

Åhhh! vad fina kort och roliga ideer! Håller verkligen med föregående kommentarer!

2009-06-03 @ 11:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0