Nä, det är ingen vanlig dag....

... För det är Annas födelsedag! Hurra, Hurra, Hurra!

Ja, då sitter jag här och skriver mitt första inlägg som 20-åring :) Har fått så fin uppvaktning nu på morgonen med skönsång, tårta och massa fina presenter. Vi brukar inte ha tårta på morgonen, men efter initiativ från min kära syster blev det det i alla fall idag. Himla god var den också ;) Och ni skulle bara veta (eller, ja, jag ska snart berätta) vilka fina saker jag har fått...

Ett fat med ljus och en matchande skål, fylld med godis
En flaska Codorniu (måste dessutom ta en sväng inom systemet i eftermiddag, bara för att jag kan)
Dubbelhäftande tejp ;)
En laminator och ett stort paket laminerinsfickor (Nu kan jag också göra fin stämpelförvaring)
En Papercraft-tidning
Julstämplar från Penny Black
Julstämpel från Inkido
Julstämpel från Sarah Kay (som inte har kommit än)
Fina örhängen och ett presentkort en present till från Fia
Pennor från Johan, samma sort som jag redan har, fast lite tjockare. Jodå, han har koll min lillebror ;)
En leksaksbil som symboliserade fem körlektioner
Sängkläder (som passar utmärkt till mitt nya, fina rum) kom långväga från Faster med familj i Ystad

Och så har mamma gjort en LO, som jag bara måste visa ;)



Japp, vi ska till Stämpel- och scrapmässan i Göteborg den 17 oktober!! (Ber om ursäkt för dålig bild, men jag fick inte riktigt till det) Så nu ska jag inte köpa några scrappgrejor (dubbelhäftande tejp, lim och annat sånt som man måste ha räknas inte) på ett par veckor så att jag har lite pengar att handla för när jag är där ;) Vi tar tåget upp på morgonen och så har vi bokat tåg hem lite senare på kvällen så att vi hinner äta någonstans i Göteborg efter att mässan har stängt. (Ja, vi bokade tåg nästan det första vi gjorde efter uppvaktningen) Åh, det ska bli såå kul :) :) Jag måste säga att jag blev rätt förvånad över att mamma kommit på denna genialiska idé, och hon var rätt nöjd med den själv. Hon brukar inte vara den som har svårt att hålla födelsedagspresenter hemliga, men den här gången har jag förstått att det varit liiite jobbigt och hon ville nästan avslöja det när vi diskuterade datum för min 20-årsfest. 

Jo, men ni kan väl ana att jag är nöjd med dagen, trots att klockan bara är 09.10 ;)

Nu ska jag gå och göra mig lite iordning eftersom jag ska åka in till skolan om en stund.  Eller, jag har nästan två timmar på mig till bussen går, så jag hinner nog börja stämpla upp lite motiv och kanske börja måla lite också.

Ha det toppen!
Puss och Kram
Anna, en nybliven 20-åring :)

Kommentarer
Postat av: Li@n

GRATTIS!!! Hoppas du haft en riktigt fin födelsedag!

Ser att du fått en hel massa fina grejer så jag gissar att det snart syns en massa alster här i din blogg som du skapat.



Må så gott

stora Grattiskramar

Lian

2009-09-24 @ 22:09:14
URL: http://www.kexholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0