Mamma

Nu är det en extra tävling i Hobbyhusets poängjakt, där man ska skapa något som har med "Mamma" att göra eftersom det snart är morsdag.

När jag berättade för min syster om tävlingen bad hon mig att använda en speciell bild, och jag hade stora planer för den! Jag skulle lägga flera timmar idag på att få den gjord, men kl. 08.20 imorse ringde de från förskolan och undrade om jag kunde jobba idag, så det gjorde jag ju såklart! Timmarna gick alltså till jobb istället och mitt bidrag fick bli väldigt mycket enklare. 

Cuttlebugen, embossingpenna och -pulver, lite halvpärlor och papper i fina färger åkte fram och skapa något snabbt för att kunna delta. Resultatet blev denna "mini-LO", och budskapet kommer väl fram ganska bra i alla fall ;)




Kommentarer
Postat av: Angelica

Jättefin bild och vacker LO, den talar verkligen för sig själv!

Det är med tid verkar vara en bristvara hos de flesta scrappare just nu? Undrar varför? Själv har jag idag, efter några dagars uppehåll (och en massa abstinens), äntligen fått tid till min gedigna bloggrunda! Ska försöka scrappa bidraget om kärlek till HH's tävling nu i helgen. Hoppas bara att jag hinner! ler*



Ha en supertrevlig helg!

Kramar / Angelica

2009-04-24 @ 09:57:35
URL: http://scrappgalen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0