Ett enkelt kort

Hejsan hoppsan!

Har haft det lite småjobbigt de senaste dagarna. Eller ja, sätter man det i perspektiv till en massa annat så är det verkligen inte mycket att hänga i julgranen... Det har mest varit lite problematiskt, eller något. Jag har inte velat sitta inne eftersom det har varit så himla fint väder, men jag brände ryggen och axlarna rätt ordentligt här om dagen så jag har haft svårt för att vara ute också...

Lite promenader har det i alla fall blivit. Jag har kommit på att det är ganska mysigt att gå ut och gå med bra musik i hörlurarna. Så de senaste fyra dagarna har jag gått inte mindre än sex 5km-rundor och planen är att jag ska ta en till efter middagen ikväll.

Badat i poolen har jag också gjort! Det är nästan 25 grader där nu, så det är jätteskönt! Jag och pappa tog ett nattdopp i förrgår. Lagom varmt, fullmåne och alldeles stjärnklart.... Ska definitivt göras om :)

Jag har varit jättesugen på att scrappa också, men med tanke på vädret har jag inte riktigt kommit till ro att göra det. Kollade runt lite på internet och hittade en söt skiss i Scraplyckans blogg, så jag gjorde ett enkelt kort efter den. Bara för att jag så gärna ville. Egentligen känner jag att jag hade kunnat göra mycket mer av skissen, men inspirationen till det ville inte infinna sig idag. Men skissen finns ju kvar, och jag fick gjort ett rätt gulligt kort i alla fall ;) Och framför allt så fick jag sitta en stund i min fina lilla pysselhörna och knåpa lite!





Stämpel från hÄnglar och stÄnglar färglagd med Promarkers, papper från Making Memories.

Nästa vecka är redan uppbokad. Det var verkligen längesen jag hade en hel vecka planerad innan den ens hade börjat! Kul grejor är det också, så det är ju helt okej :) Det blir fika med ett gäng skånska scraptjejer, jobb, kvalitetstid med lillasyster, födelsedagskalas för en av mina kusiner m.m.

Nu ska vi alldeles strax fira mammas och pappas bröllopsdag med lite kräftor och räkor!

Ha det gott!
Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Karin/essmo

Vilket supersött kort! Jättekul att du ville skapa efter skissen! =)

Ha det fint,

kram essmo/dt-scraplyckan

2009-08-08 @ 19:21:22
URL: http://essmos.blogspot.com/
Postat av: Ingela/Astra

Jättefint kort och det var roligt att du ville visa vad du gjort med skissen!



Ha en härlig söndag!

Kram Ingela/Astra DT-ScrapLyckan

2009-08-09 @ 09:38:55
URL: http://scrappeliscrap.blogspot.com
Postat av: ScrapKia

Åhh så UNDERBART sött!! :-)

Härlig tolkning av skissen!



kram

Kicki/ ScrapKia DT hos ScrapLyckan

2009-08-09 @ 22:08:11
URL: http://scrapkia.blogspot.com/
Postat av: Angelica

Heeeej snäckan!



Hörde de tråkiga nyheterna av Tiggy, beklagar sorgen. Hoppas som sagt att ni tagit er igenom dagen och att sorgen får ta sin tid. Finns liksom inte så mycket man varken kan säga eller göra för att lindra.



Det var synd att du inte kunde träffas idag - men det går definitivt fler tåg!



Har kikat igenom alla dina senaste alster och wow vad fina de är! Din lila LO här nedanför, med sländan, är ju helt j-kla underbar! Och du är grym på att öra pärlfigurer, de blir ju såååå vackra! Både dina blommor och denna sländan - kan du inte lära ut den tekniken nästa gång vi ska ha träff? ler Snälla?



Och du? Behöver du bubbla av dig på msn eller nått så når du mig på: [email protected]



Ha de bäst tjejen! Tänker på dig!

Kram / Angelica

2009-08-10 @ 22:44:48
URL: http://scrappgalen.blogspot.com/
Postat av: ScrapKia

Åh, vad du skriver mysigt!!

Blir sugen att ta mig en promenad också, det var så länge sedan!



Wow, så fina alster du gjort!!



kram kram

Kicki

2009-08-14 @ 22:25:10
URL: http://scrapkia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0