En glad nyhet

Hejsan!

Nu känns det som att det är dags för en liten uppdatering. Så jag tänkte passa på att berätta en mycket god nyhet om min närmsta framtid.

Jag fick mitt antagningsbesked inför hösten i fredags och jag kom in på mitt förstahandsval! :D Så nu blir det Skrivande som metod och gestaltning på Malmö Högskola i höst. Mycket spännande, och något nervöst, men det är ju fortfarande ett tag kvar till terminen börjar.

Idag bär det av till vår stuga igen. Ska bli så mysigt att komma upp, och den här gången är planen att stanna lite längre. Kommer hem igen på söndag och då ska jag försöka lägga upp lite bilder på mina senaste skapelser. Har gjort några till Hobbyhusets sommarspurt (som är upplagda på forumet men ej här) och om jag lyckas packa rätt kanske jag kan få något gjort i stugan också. Oftast brukar jag väl i och för sig känna att jag inte fått med mig allt jag behöver, eller plötsligt vara i STORT behov av något som jag aldrig använder annars. Med begränsat packutrymme kan man ju inte få med allt. Speciellt inte när vi är fem som ska slåss om platsen, och vi dessutom ska ha med gräsklippare och en massa mat. Tur att vi har två bilar i alla fall, så får man plats med lite. ;)

Nu är det dags för packning av både kläder, scrapgrejor och allt annat som man inte klarar sig utan i fem dagar.

Ha det gott!
Kramar Anna

Kommentarer
Postat av: Li@n

Men va´roligt GRATTIS!! Kan tänka mig att det blev ett och annat glädjeskutt. Skrivande som gestaltning låter väldigt spännande och framförallt intressant. Nu idag börjar jag min semester och jag hoppas hinnna ikapp med en massa som blivit liggandes, har ju inte hunnit måla färdigt allt på uthusen ännu suck och inte vill jag önska dåligt väder heller så jag kan sitta inne och surfa runt på alla bloggar jag inte hunnit med på evigheter för att inte tala om scrappa..ja ja det ordnar sig säkert.

Ha det gott i er stuga...det ligger ett kuvert i er brevlåda o väntar, det har nog legat där ett par dagar.

Må så gott kram Lian

2009-07-17 @ 09:43:39
URL: http://www.kexholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0