Konfirmations-LO m.m.

God kväll!

Idag har jag inte direkt varit för aktiv, men lite har jag gjort i alla fall. Jag har tömt skåpet i mitt rum, vilket resulterade i tre fulla flyttkartonger (ja, jag har väldigt mycket grejor). Jag och mamma var i djuraffären i byn med Max för att få hans klor klipta. Dessutom har jag hunnit med att scrappa lite, vara ute ett par rundor med Max och träffat lite folk. 

Är väldigt sugen på att köpa lite blommor från den sida som Angelica  fick hem ett paket ifrån nyligen. Bilden i hennes blogg ser väldigt lockande ut, och det verkar inte allt för dyrt heller (av det lilla jag har sett hittills). Jag avvaktar och ser hur mycket jag handlar för på min och Fias vårshopping på fredag, så får vi se hur jag gör sen.

Tänkte passa på att visa en väldigt enkel LO som jag gjorde igår. När Fia fick veta vilken bild jag skulle använda och att göra en konfirmations-LO bad hon mig att göra den ganska enkel och fin, så att hon kunde ha den på sitt rum sen.




Först tyckte jag att det fattades något, men ju mer jag tittar på den, ju mer färdig känns den. Så jag nöjer mig med den.

Blommor från YouDo, löven är utstansade med cuttlebuggen. Spetsen hade vi liggande i sylådan och texten är handskriven och embossad.

Funderar på att skicka den till Hobbyhusets månadsskiss, eftersom jag utgick från den. Vet dock inte om jag är nöjd nog för att göra det.

Helgen i Tockarp var jättemysig och jag längtar redan dit igen! Farmors kompisar kom och hälsade på, jag, pappa och Fia åkte ut på fotorunda, vi åt middag hos grannarna, tog skogsrundor med Max, gjorde fint på terassen, möblerade om i vårt rum, grillade och bara umgicks...

Nu är det snart dags för House, sen ska jag försöka hitta en ny bok att läsa. Blev klar med En plats i solen igår. Har ni inte läst den så gör det! Den är himla bra, men man måste ha läst Nobels testamente och Livstid först. Böckerna är skrivna av Liza Marklund, som är en av mina favoritförfattare.

Ha det toppen!
Kramar Anna

Kommentarer
Postat av: Daniela/Neliz

Åh vad kul att du tittade in hos mig idag, blev så himla glad över din kommentar hos ScrapLyckan så jag la upp ett kort på bloggen med en gång :P



Din länk funkar inte till henne som köpt blommor, blev nyfiken. Det är möjligen inte den Norska sidan hon köpt blommor ifrån? Är själv jätte sugen på att köpa dörifrån men nu verkar det som om alla galna svenskar har köpt upp det mesta.



Kramar!

2009-05-27 @ 20:20:04
URL: http://neliz.se
Postat av: Daniela/Neliz

Åh vad kul att du tittade in hos mig idag, blev så himla glad över din kommentar hos ScrapLyckan så jag la upp ett kort på bloggen med en gång :P



Din länk funkar inte till henne som köpt blommor, blev nyfiken. Det är möjligen inte den Norska sidan hon köpt blommor ifrån? Är själv jätte sugen på att köpa dörifrån men nu verkar det som om alla galna svenskar har köpt upp det mesta.



Kramar!

2009-05-27 @ 20:23:02
URL: http://neliz.se
Postat av: Angelica

Jaså du är också sugen på de blommorna? Ja, de är grymt fina och det är så kul att ha så många för då "vågar" man smocka på rejält på sina alster! Och de har så mycke annat fint på in sida; blad, mullberryblommor, bröllopspyssel, mm.

Frakten gick på ett par arbetsdagar(!) och kostnaden för mitt paket blev 430nånting. Så det är helt okej priser i jämförelse med andra svenska scrapshoppar. Jag fick ju ca 800 blommor plus en massa blad/bling och annat för den summan!



Jättefin konfirmationsLO, väldigt stilren och enkel och jag hålelr med om att den känns färdig! Så tillsätt inget - den är perfekt!



Ha en trevlig helg tjejen!

Kram / Angelica

2009-05-29 @ 16:24:39
URL: http://scrappgalen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0