Måste ju visa...

God kväll!

Nu har restultatet i Scraplyckans Gäst-DTtävling presenterats. Tyvärr var det inte mitt bidrag som vann, men det vinnande kortet var fantastiskt fint! Tänkte i alla fall att jag måste visa upp mitt kort här också, eftersom jag själv kände att det blev riktigt bra. Ett Double-slider card (min favoritvikning) blev det i alla fall. Hittar inte bilden på det utdragna kortet nu, men om ni kikar in till Scraplyckan via länken i förra inlägget finns det en bild på det där.



Stämpel från hÄnglar och stÄnglar färglagd med Promarkers. Klänningen och mössan är stämplade och utklipta från mönsterpappret (har bara använt ett mönsterpapper och använt fram- och baksida). Allt material kommer från Scraplyckan!

Nu när jag ändå håller på med lite smygreklam kan jag tala om att jag fick hem en beställning från Scraplagret nu i veckan. Jag handlade därifrån för första gången nu till två av swapparna på SS och jag måste säga att servicen var kanon! Snabb respons och snabb leverans. Dessutom fick jag ett personligt mail om att grejorna var skickade, en liten bonus-påse och ett personligt, handskrivet tack på kvittot. Ännu ett plus var att de har lagt in vikten på varorna i beskrivningen och de går efter postens frakttabell. Så redan när jag skickade iväg beställningen stod det att frakten skulle hamna på 12 kr. Kanonbra! Sådant gör att jag längtar efter att få handla där igen ;)

Annars har jag legat här hemma med en misstänkt svininfluensa sedan i onsdags. Jag känner definitivt att jag är på bättringsvägen, men jag har fortfarande ont i halsen och jag har fått en härlig hosta också. Ingen skola imorgon alltså. Det är väl tur att JP Hobby har oktoberfestival så att jag har lite tävlingar som kan få igång mig... Har fått gjort två kort idag, får se imorgon om jag tycker att de är godkända för fotografering och inskick.

Nu bär det av till sängen och förhoppningsvis en god natts sömn, trots hosta och snuvig näsa.

Ha det fint!
Kram Anna


Kommentarer
Postat av: Tiggy

Jättefint, väldigt romantiskt. ;)

2009-10-06 @ 09:51:56
URL: http://www.tiggys.blogspot.com
Postat av: Monica

Oj vad glad jag blev idag när jag kom hem och hade ett pif brev från dig! :-) Vilket otroligt vackert halsband du har gjort!!! :-) Det värmer så otroligt mycket att du har gjort det så personligt med Caspers namn och Alberts o min första bokstav! :-) Tack så otroligt mycket!!! Vilken tur jag har som fick vara med. Tack igen!! Och hoppas du kryar på dig snart! Väldigt fint kort du har gjort också, det får jag inte glömma att säga.

Stora kramar!!

2009-10-07 @ 19:57:01
URL: http://stensaxochpase.blogspot.com
Postat av: Zornitsa

grattis på födelsedagen i efterskott :) Ska bli kul att ses i Göteborg... hälsa din mor :)

2009-10-14 @ 23:42:49
URL: http://scrapparazzi.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0