Brev från MHV

God dag!

Skulle egentligen på föreläsning på skolan idag, men jag vaknade med en fruktansvärd mesvärk, så så blev inte fallet. Jag kunde knappt resa mig upp från sängen, så tanken på tre timmar i ett klassrum kändes inte alltför lockande. Mamma var så vänlig och kom upp med en värktablett till mig, så efter en timme till i sängen kändes det nästan okej, vilket jag brukar få nöja mig med när de riktigt jobbiga värkarna kommer ;)

Jag har i alla fall fått uppmuntrande post då paketet från MHV på Svensk Scrapbooking kom idag! Ett paket glue line (min favorit för att sätta fast dekorationer! Dessutom har jag snålat ordentligt med den jag har eftersom den är påväg att ta slut. Kanon, alltså!), tre små fiiina stämplar, fyra paljettband, en massa andra fina band och spetsat och ett jättefint kort! Absolut värt den lilla extra väntan ;)



Fick också ett jättegulligt brev och en födelsedagspeng av farmors barndomskompis, vilket jag inte alls hade väntat mig. Jag blev väldigt rörd måste jag säga. Ska försöka knåpa ihop ett fint tack-kort att skicka till henne :)

Imorgon är det alltså dags för den stora dagen... Börjar känna mig lite gammal ;)

Nu tänkte jag se till att äta lite. Håller på att koka lite ris och så har jag mammas mumsiga kyckling med currysås i kylen. Kanon!

Ha det gott!
Kram Anna


Kommentarer
Postat av: AnkaPanka

Nemen...vilka passande färger det var i ditt paket!

2009-09-30 @ 14:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0