Nya Promarkers och tävlingsbidrag

Hallå där!

När jag kollade på skånetrafikens hemsida igår stod det att bussen skulle gå 08.00, men när jag skulle gå över vägen ca. 7 min tidigare såg jag bussen köra iväg. Kollade tidtabellen på plats och där stod det minsan 07.47 och där var ingen buss som skulle gå 08.00. Blev rätt sur eftersom det innebar att jag inte skulle hinna till skolan förrän ganska långt efter att föreläsningen hade börjat. Jag får nog ändå säga att det nog var ganska skönt ändå. Jag känner mig inte alls speciellt pigg idag. Har jätteont i halsen och känner mig nästan lite febrig.

Fick i alla fall kul post idag. Jag la en förbeställning på fem pennor från Promarkers nya kollektion i förra veckan och de passade på att trilla ner i brevlådan för en liten stund sen.



De två översta, Duck Egg och Khaki, känns lite väl lika andra färger som jag redan har, men annars är jag kanonnöjd :) Finns några färger till som jag är lite sugen på, men som sagt ska jag ju inte handla något innan scrapmässan. (Fast det är inte riktigt sant, för JP Hobby har nyöppning på lördag och jag har faktiskt planerat för att åka dit sedan jag fick reda på det.) Pennorna hade jag i alla fall beställt innan jag fick veta att jag skulle på mässa, så de räknas inte ;) De grejor som jag köpt till swapparna på Svensk Scrapbooking räknas inte heller, för det är ju inte till mig själv ;)


Sen tycker jag att ni ska kika in här för att se mitt bidrag till Scraplyckans Gäst-DTtävling. Det översta är mitt ;) Är faktiskt riktigt nöjd med kortet! Nu väntar jag med spänning på att få höra hur det har gått. Där är ju så många fantastiskt fina bidrag :)



Nu ska jag antingen lägga mig och vila en stund, eller dra mig ut i scraphörnan. Jag har inte bestämt mig för vilket som känns mest lockande än...

Ha det gott!
Kram Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0