Scrapträff, påfågel och ATC-swap

Hey där!

I helgen var det scrapträff hos Angelica, vilket var himla trevligt! Tiden bara flög iväg. Jag fick gjort ett kort till en liten utmaning som vi satte igång. En snabbscrap på 30 min. Jag har nog aldrig gjort något på så kort tid innan, men jag blev ändå nöjd med resultatet. (Faktiskt mer nöjd med det än med den andra kortet jag hann med) Bilder på korten kommer, men det är inget bra ljus att fota i nu.

Enligt önskemål lärde jag också ut tekniken som jag använt på pärlfigurer som jag haft med på ett par layouter. Tänkte att jag skulle visa upp en påfågel som jag gjort tidigare, bara för att visa vad man kan göra när man känner att man lärt sig tekniken ordentligt.




Idag kom ATC-korten från en swap jag varit med i på Svensk Scrapbooking. Såå fina! Många av oss som satsade på tårtor och cupcakes ;)



Tänkte också visa en liten bild på mina kort, eftersom jag inte gjorde dem likadana.




Nu går jag och ser fram emot att det ska dyka upp ett paket från MHV på Svensk Scrapbooking. Egentligen skulle alla paket vara framme till idag, men så blev det inte. Hoppas att det kommer nu i veckan, är såå nyfiken :) Min hemliga vän blev i alla fall nöjd med paketet jag skickade så det känns ju bra.

Annars blir det en del pluggande nu. Kände mig jätteosäker på om jag skulle fortsätta i början, men nu när jag har kommit in i det är det hur kul som helst. Idag har jag lyckats få iväg min studieförsäkran så att jag kan få lite studiebidrag och det känns också helt okej ;)

Nu tänkte jag ha lite kvalitetstid med min gitarr. Den har fått komma fram lite mer nu den senaste veckan av någon anledning.

Ha det gott!
Kram Anna


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej vännen!

Jädrar vilken snygg påfågel! Längtar tills även jag fått in den tekniken - för den där går ju inte av för hackor!



Tack för senast (tål att upprepas liksom! flinar), såååå trevligt och jag ser fram emot nästa träff! Hör gärna av dig du hör nått från Staffanstorpshoppen!



Skitsnygga ATC-kort, dina är så himla läckra tycker jag!



Ha de bäst tjejen!

Kram / Angelica

2009-09-16 @ 19:34:52
URL: http://scrappgalen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0